Generácia Z je prvá generácia, ktorá vyrastala so sociálnymi sieťami, no miléniali boli prví, ktorí sa na nich zosobášili. Za posledných 15 rokov, keď sa tieto deti z 80. a 90. rokov zaviazali, sa podieľali na úplnej premene svadobných dní na #svadobný obsah.
Teraz začína generácia Z prepisovať všetky svadobné scenáre. Keď tieto mladé páry smerujú k oltáru prinášajú do tohto veľkého dňa nefiltrovanú atmosféru náhodných live momentiek plných emócií.
Generácia Z impulzívne a veľkoryso zdieľa všetko svoj svadobný obsah na sociálne siete. Kedysi bolo prijateľné vyčleniť niekoľko fotografií a nahrať povedzme 400 fotiek do albumu na Facebooku. Pripomeňme si herečku Millie Bobby Brown (20), ktorá začiatkom leta oznámila, že sa vydala za Jakea Bongioviho na malej rodinnej svadbe, ale zatiaľ sa nepodelila o žiadny dôkaz o ich svadobnom dni.
Mnohé páry generácie Z už vytvárajú obsah z svadobného dňa výlučne len pre ich Instagramové alebo TikTok účty. Autentický obsah tvorený s bleskom sa už dávnom odklonil od tradičných umeleckých svadobných fotografií.
Vo všeobecnosti táto generácia odmieta prijať a absorbovať akýkoľvek tlak a stres týkajúci sa svadby, čo je veľký obrat. V konečnom dôsledku ide o to, aby bol vlastný pokoj a šťastie prioritou v ich svadobný deň, a nie ohýbanie sa dozadu, aby vyhoveli potrebám iných.
Ale trochu paradoxne, môže byť aj vyčerpávajúce, ak si na svoj veľký deň vyžiadajú laissez-faire vzhľad. Pred 10 rokmi boli veľkým trendom elegantné a pevné drdoly, dnes je IN uvoľnený a mierne rozstrapatený look.
V roku 2023 sme mohli sledovať veľký svadobný boom na ktorého vrchole stála predstaviteľka generácie Z, Sofia Richie Grainge (26). Len niekoľko dní pred svadbou uverejnila na TikTok vlákno niekoľkých videí, kedy svojich sledovateľov predpripravovala smiešnym obsahom na prichádzajúci svadobný deň.
Keďže svadobná sezóna je teraz v najväčšom rozpuku je len a len na vás, či prijmete nové svadobné trendy za svoje aj vy.
Leave A Comment